Homeschooling:
"You're BRAVER than you believe,
STRONGER than you seem,
and SMARTER than you think."
-A.A Milne, Winnie-the-Pooh

Saturday, July 30, 2011

Eaton's Schedule: August

I want to post our school schedule for the month August.
Having two kids: a baby and a toddler made me to decide to prepare monthly schedules, not for 2 weeks like I did previously.
You can download it over here.


Also, I prepared a schedule of Doman CD's flashcards. Based on weekly plan this schedule will last until the end of the year. After that I plan to show these flashcards in Spanish and Japanese. I didn't decide yet which language will be next.
You can see that schedule right here.


Thank you!


Chciałam pokazać Wam program lekcji na miesiąc Sierpień. Mając dwojkę dzieci nie jest łatwo przygotowywać plan co 2 tygodnie, dlatego zdecydowałam się robić go co miesiąc.
Możecie ściągnąć ten program tutaj.


Przygotowałam również program z Domana CD flashcards. Ten program będzie trwał do końca roku. Potem planuję pokazanie tego samego programu w języku Hiszpańskim albo Japońskim. Jeszcze nie zdecydowałam, który będzie następny.
Możesz zobaczyć ten program tutaj.




Dziękuję! 

3 comments:

Olives and Pickles said...

Check out my giveaway!
http://olivesandpickles.blogspot.com/2011/07/montessori-at-home-help-your.html#comments

patty

W pogoni za E. said...

Witam! Z przyjemnością czytam Waszego bloga i jest on dla mnie nieustannie inspiracją z tego właśnie powodu nominowałam go do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARD! http://wpogonizae.blogspot.com/2011/08/nominacja.html
Pozdrawiam

Szczęśliwa Mama said...

Ja również nominuję Twojego bloga do nagrody. Jest super. Pozdrawiam. www.madredziecko.blogspot.com